

Konsultanci są do Twojej dyspozycji:
pn-pt: 6:00–20:00
sobota: 8:00–16:00
niedziela: 14:00–20:00
Tak wystarczy, że poinformujesz nas o tym do godziny 10:00 w dniu roboczym poprzedzającym dostawę.
Tak wystarczy, że zmienisz rodzaj diety i/lub kaloryczność w Panelu Klienta lub poinformujesz nas o tym, mailowo lub telefonicznie do godziny 10:00, w dniu roboczym poprzedzającym dostawę, lub zgodnie z informacją dostępną w Panelu Klienta w przypadku diety z wyborem menu.
Zmiany w zamówieniu przyjmujemy do godziny 10:00 w dniu roboczym poprzedzającym dostawę.
Modyfikacje w diecie z wyborem menu możesz wprowadzać do terminu wskazanego w Panelu Klienta.
Tak, po uprzednim zdjęciu folii, posiłki można podgrzewać w kuchence mikrofalowej.
Opakowania nie są przystosowane do używania w piekarniku.
Zestawy dietetyczne dostarczamy od poniedziałku do soboty w godzinach nocnych i wczsesnoporannych.
Zestaw na niedzielę dostarczany jest w sobotę.
Podczas składania zamówienia wskazujesz godzinę, do której najpóźniej chcesz otrzymać zestaw.
Nie, jeżeli jest taka możliwość kurier może zostawić zestaw na recepcji lub pod drzwiami.
Menu zamówionej diety znajdziesz, po złożeniu zamówienia w Panelu Klienta .
Informacje o makroskładnikach znajdziesz na etykiecie, na każdym posiłku oraz w Panelu Klienta.
Możesz zmienić adres i terminy dostaw, kaloryczność i rodzaj diety w trakcie trwania zamówienia. Wystarczy, że do godziny 10 w dniu roboczym poprzedzającym dostawę lub terminu wskazanego w Panelu Klienta w przypadku diety z wyborem menu, skontaktujesz się z nami bądź zmienisz to w Panelu Klienta.
Jeżeli chcesz zamienić posiłki o podobnej kaloryczności (np. śniadanie i obiad lub II śniadanie i podwieczorek) nie będzie to miało negatywnego wpływu na efekty diety.
W zakładce dostawy wpisz swoją miejscowość i kliknij "sprawdź".
Jeżeli Twoja miejscowość nie znajduje się w strefie bezpłatnych dostaw zostaw numer telefonu. Sprawdzimy czy będziemy w stanie dostarczyć dietę i skontaktujemy się z Tobą.
Informację o kaloryczności znajdziesz na etykiecie na posiłku oraz w Panelu Klienta.
Najlepiej wodę minimum 1,5 l dziennie. Sprawdzi się również zielona herbata i napary ziołowe.
Kawa również jest dopuszczalna jednak zalecamy nie więcej niż 3 filiżanki dziennie oraz bez śmietanki i cukru (dodatkowe kalorie), można do niej dodać chude mleko.
Unikaj słodzonych napoi, soków i alkoholu - dopuszczalny jest kieliszek czerwonego, wytrawnego wina.
Pytamy o wiek, wagę, wzrost, płeć, poziom aktywności fizycznej, preferencje żywieniowe, cel diety oraz ewentualne schorzenia dietopochodne. Na tej podstawie wyliczamy sugerowaną kaloryczność i rodzaj diety.
Wszystkie nasze diety są zbilansowane i układane zgodnie z zasadami współczesnej dietetyki.
W menu nie występują produkty smażone oraz tłuste (wyłączając dietę ketogeniczną).
Każda z naszych diet prowadzi do poprawy stanu zdrowia, w tym redukcji poziomu "złego" cholesterolu oraz trójglicerydów. Szczególnie skuteczna w poprawie stanu układu krwionośnego jest dieta wegetariańska z rybami.
Zamówienie możesz złożyć przez stronę internetową wygodnadieta.pl lub kontaktując się naszym Biurem Obsługi Klienta mailowo lub telefonicznie.
Pracownicy Biura Obsługi Klienta są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 6:00-20:00, w soboty w godz. 8:00-16:00 i niedziele w godz. 14:00-20:00.
Większość zestawów składa się z 5 dań, tj. śniadania, II śniadania, obiadu, podwieczorku i kolacji. W kalorycznościach od 2500 kcal, dodatkowo przewidzieliśmy przekąskę.
Inny schemat obowiązuje w przypadku diety ketogenicznej. W skład zestawu o kaloryczności od 1000, do 2500 kcal wchodzą cztery posiłki: śniadanie, przekąska, obiad i kolacja. Dodatkowa przekąska występuje w zestawach o kaloryczności 3000 kcal oraz wyższych.
Składając zamówienie przez stronę internetową, masz możliwość wskazania głównego adresu dostaw. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami do godziny 10:00 w dniu roboczym poprzedzającym dostawę, a będziemy mogli dokonać zmiany adresu dostawy. Zmiana może zajść w obrębie pojedynczej dostawy, jak również dotyczyć wielu terminów, np. weekendów.
Wybór należy uzależnić między innymi od wieku, płci, masy ciała, wzrostu, trybu życia i związanej z tym aktywności fizycznej oraz osobistych preferencji. Dokonując wyboru możesz skorzystać z kalkulatorów dietetycznych, które udostępniamy na stronie lub skontaktować z naszym dietetykiem – mailowo lub na chacie, czy telefonicznie, dzwoniąc lub zostawiając na stronie numer do kontaktu.
Nie możemy wykluczyć z posiłków pojedynczych składników, natomiast w naszej bogatej ofercie znajdziesz m.in. diety wykluczające niektóre grupy produktów, np. nabiał, czy gluten, jak również dietę z wyborem menu, w ramach której możesz wybierać posiłki uwzględniając swoje indywidualne preferencje.
Zamówienie możesz opłacić za pośrednictwem płatności internetowych w systemie Tpay (w tym: BLIK, przelew on-line, karta kredytowa), czy tradycyjnym przelewem bankowym.
Poza dokładnym adresem, wskaż kod wejściowy do furtki oraz do klatki w budynku, miejsce pozostawiania zestawów oraz wszelkie wskazówki pomocne dla kuriera. Pamiętaj, by wskazać miejsce dostępne w godzinach nocnych i porannych, aby dostawa mogła się odbyć bezkontaktowo.
Skład posiłków znajdziesz w Panelu Klienta w zakładce „Twoje menu” oraz na etykiecie posiłku.
Informacje o alergenach znajdziesz w Panelu Klienta w zakładce „Twoje menu” oraz na etykiecie posiłku.
Aby zrealizować voucher, skontaktuj się mailowo bądź telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta pod nr 22 730 00 69.
Jeżeli chcesz być na bieżąco z aktualnymi promocjami, zapisz się do naszego newslettera.
Sprawdź zakładkę promocje i zaglądaj do naszych mediów społecznościowych.
Dostawę możesz wstrzymać kontaktując się mailowo lub telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Modyfikację możesz wprowadzić do terminu wskazanego w Panelu Klienta w przypadku diety z wyborem menu lub do godziny 10:00 w dniu roboczym poprzedzającym dostawę, w przypadku gotowych diet.
Wielkości porcji dopasowane są do osób dorosłych. Zachęcamy jednak do wypróbowania naszych posiłków – możesz złożyć zamówienie nawet na jeden dzień, aby się przekonać, czy będą one odpowiadały dziecku.
W ofercie znajdziesz też dietę z wyborem menu, w której możesz wybierać posiłki spośród 25 propozycji, dięki czemu możesz wybierać to co trafi w gust dziecka.
Konsultanci są do Twojej dyspozycji:
pn-pt: 6:00–20:00
sobota: 8:00–16:00
niedziela: 14:00–20:00
Informacje dotyczące zamówień:
zamowienia@wygodnadieta.pl
Dietetycy chętnie odpowiedzą na Twoje pytania:
dietetyk@wygodnadieta.pl
Public Relations:
pr@wygodnadieta.pl