Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę zmienić adres w trakcie zamówienia?

Tak wystarczy, że poinformujesz nas o tym do godziny 10:00 w dniu roboczym poprzedzającym dostawę.

Czy mogę zmienić dietę w trakcie trwania zamówienia?

Tak wystarczy, że zmienisz rodzaj diety i/lub kaloryczność w Panelu Klienta lub poinformujesz nas o tym, mailowo lub telefonicznie do godziny 10:00, w dniu roboczym poprzedzającym dostawę, lub zgodnie z informacją dostępną w Panelu Klienta w przypadku diety z wyborem menu.

Do kiedy trzeba zgłosić zmiany w zamówieniu?

Zmiany w zamówieniu przyjmujemy do godziny 10:00 w dniu roboczym poprzedzającym dostawę.

Modyfikacje w diecie z wyborem menu możesz wprowadzać do terminu wskazanego w Panelu Klienta.

Czy pudełka w których są posiłki można wkładać do kuchenki mikrofalowej?

Tak, po uprzednim zdjęciu folii, posiłki można podgrzewać w kuchence mikrofalowej.
Dotyczy to zarówno tacek standardowych (czarnych), jak i bio opakowań (białych).

Posiłki w tackach ekologicznych można podgrzewać w mikrofalówce (do 750 W do 3 minut do 120 °C) bądź piekarniku (do 120 °C).

Kiedy zestawy są dostarczane?

Zestawy dietetyczne dostarczamy od poniedziałku do soboty w godzinach porannych.
Podczas składania zamówienia wskazujesz godzinę do której chcesz otrzymać zestaw.
Zestaw na niedzielę dostarczany jest w sobotę.

Czy muszę odbierać dietę osobiście?

Nie, jeżeli jest taka możliwość kurier może zostawić zestaw na recepcji lub pod drzwiami.

Gdzie znajdę aktualne menu?

Menu zamówionej diety znajdziesz w Panelu Klienta.

Gdzie znajdę informację o zawartości białka, tłuszczu i węglowodanów?

Informacje o makroskładnikach znajdziesz na etykiecie, na każdym posiłku oraz w Panelu Klienta.

Co mogę zmienić w trakcie trwania zamówienia?

Możesz zmienić adres i terminy dostaw, kaloryczność i rodzaj diety w trakcie trwania zamówienia. Wystarczy, że do godziny 10 w dniu roboczym poprzedzającym dostawę lub terminu wskazanego w Panelu Klienta w przypadku diety z wyborem menu, skontaktujesz się z nami bądź zmienisz to w Panelu Klienta.

Czy mogę zamienić kolejność posiłków?

Jeżeli chcesz zamienić posiłki o podobnej kaloryczności (np. śniadanie i obiad lub II śniadanie i podwieczorek) nie będzie to miało negatywnego wpływu na efekty diety.

Jak sprawdzić czy dostarczacie dietę pod mój adres?

W zakładce dostawy wpisz swoją miejscowość i kliknij "sprawdź".
Jeżeli Twoja miejscowość nie znajduje się w strefie bezpłatnych dostaw zostaw numer telefonu. Sprawdzimy czy będziemy w stanie dostarczyć dietę i skontaktujemy się z Tobą.

Gdzie znajdę informacje o kaloryczności poszczególnych posiłków?

Informację o kaloryczności znajdziesz na etykiecie na posiłku oraz w Panelu Klienta.

Co można pić na diecie?

Najlepiej wodę minimum 1,5 l dziennie. Sprawdzi się również zielona herbata i napary ziołowe.
Kawa również jest dopuszczalna jednak zalecamy nie więcej niż 3 filiżanki dziennie oraz bez śmietanki i cukru (dodatkowe kalorie), można do niej dodać chude mleko.
Unikaj słodzonych napoi, soków i alkoholu - dopuszczalny jest kieliszek czerwonego, wytrawnego wina.

Jak dietetyk dobiera dietę?

Pytamy o wiek, wagę, wzrost, płeć, poziom aktywności fizycznej, preferencje żywieniowe, cel diety oraz ewentualne schorzenia dietopochodne. Na tej podstawie wyliczamy sugerowaną kaloryczność i rodzaj diety.

Jaka dieta jest wskazana przy zbyt wysokim cholesterolu i trójglicerydach?

Wszystkie nasze diety są zbilansowane i układane zgodnie z zasadami współczesnej dietetyki.
W menu nie występują produkty smażone oraz tłuste (wyłączając dietę ketogeniczną).
Każda z naszych diet prowadzi do poprawy stanu zdrowia, w tym redukcji poziomu "złego" cholesterolu oraz trójglicerydów. Szczególnie skuteczna w poprawie stanu układu krwionośnego jest dieta wegetariańska z rybami.

Jak mogę zamówić dietę?

Zamówienie możesz złożyć przez stronę internetową wygodnadieta.pl lub kontaktując się naszym Biurem Obsługi Klienta mailowo lub telefonicznie.

Pracownicy Biura Obsługi Klienta są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 6:00-20:00, w soboty w godz. 8:00-16:00 i niedziele w godz. 14:00-20:00.
 

Ile posiłków otrzymam?

Większość zestawów składa się z 5 dań, tj. śniadania, II śniadania, obiadu, podwieczorku i kolacji. W kalorycznościach od 2500 kcal, dodatkowo przewidzieliśmy przekąskę. 

Inny schemat obowiązuje w przypadku diety ketogenicznej. W skład zestawu o kaloryczności od 1000, do 2500 kcal wchodzą cztery posiłki: śniadanie, przekąska, obiad i kolacja. Dodatkowa przekąska występuje w zestawach o kaloryczności 3000 kcal oraz wyższych. 
 

Czy mogę wybrać inny adres dostawy w dni robocze, a inny na weekend?

Składając zamówienie przez stronę internetową, masz możliwość wskazania głównego adresu dostaw. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami do godziny 10:00 w dniu roboczym poprzedzającym dostawę, a będziemy mogli dokonać zmiany adresu dostawy. Zmiana może zajść w obrębie pojedynczej dostawy, jak również dotyczyć wielu terminów, np. weekendów. 

Jaką dietę i kaloryczność wybrać?

Wybór należy uzależnić między innymi od wieku, płci, masy ciała, wzrostu, trybu życia i związanej z tym aktywności fizycznej oraz osobistych preferencji. Dokonując wyboru możesz skorzystać z kalkulatorów dietetycznych, które udostępniamy na stronie lub skontaktować z naszym dietetykiem – mailowo lub na chacie, czy telefonicznie, dzwoniąc lub zostawiając na stronie numer do kontaktu.

Czy mogę wykluczyć jakiś produkt z diety?

Nie możemy wykluczyć z posiłków pojedynczych składników, natomiast w naszej bogatej ofercie znajdziesz m.in. diety wykluczające niektóre grupy produktów, np. nabiał, czy gluten, jak również dietę z wyborem menu, w ramach której możesz wybierać posiłki uwzględniając swoje indywidualne preferencje.

Jak mogę opłacić zamówienie?

Zamówienie możesz opłacić za pośrednictwem płatności internetowych w systemie Tpay (w tym: BLIK, przelew on-line, karta kredytowa), czy tradycyjnym przelewem bankowym. 

Jakie dane są niezbędne dla kuriera?

Poza dokładnym adresem, wskaż kod wejściowy do furtki oraz do klatki w budynku, miejsce pozostawiania zestawów oraz wszelkie wskazówki pomocne dla kuriera. Pamiętaj, by wskazać miejsce dostępne w godzinach nocnych i porannych, aby dostawa mogła się odbyć bezkontaktowo.

Infolinia

Konsultanci są do Twojej dyspozycji:

pn-pt: 6:00–20:00 

sobota: 8:00–16:00

niedziela: 14:00–20:00

Kontakt e-mail

Informacje dotyczące zamówień:
zamowienia@wygodnadieta.pl

Dietetycy chętnie odpowiedzą na Twoje pytania:
dietetyk@wygodnadieta.pl

Public Relations:
pr@wygodnadieta.pl

Wygodnadieta.pl (my) korzystamy z cookies i innych podobnych technologii
Jeśli zaakceptujesz wszystkie cookies, zapiszemy w Twoim urządzeniu cookies i inne pliki (ogólnie cookies) analityczne i marketingowe... więcej (w celu profilowanego marketingu). Jeśli odrzucisz wszystkie - zapiszemy tylko cookies techniczne, niezbędne dla działania naszych stron. Cookies możesz też ustawić samodzielnie (Ustawienia). Używamy cookies zgodnie z Polityką prywatności,... więcej
Ustawienia
Akceptuję