Konsultanci są do Twojej dyspozycji:
pn-pt: 6:00–20:00
sobota: 8:00–16:00
niedziela: 14:00–20:00
Tak wystarczy, że poinformujesz nas o tym do godziny 10:00 w dniu roboczym poprzedzającym dostawę.
Tak wystarczy, że zmienisz rodzaj diety i/lub kaloryczność w Panelu Klienta lub poinformujesz nas o tym, mailowo lub telefonicznie do godziny 10:00, w dniu roboczym poprzedzającym dostawę, lub zgodnie z informacją dostępną w Panelu Klienta w przypadku diety z wyborem menu.
Zmiany w zamówieniu przyjmujemy do godziny 10:00 w dniu roboczym poprzedzającym dostawę.
Modyfikacje w diecie z wyborem menu możesz wprowadzać do terminu wskazanego w Panelu Klienta.
Tak, po uprzednim zdjęciu folii, posiłki można podgrzewać w kuchence mikrofalowej.
Dotyczy to zarówno tacek standardowych (czarnych), jak i bio opakowań (białych).
Posiłki w tackach ekologicznych można podgrzewać w mikrofalówce (do 750 W do 3 minut do 120 °C) bądź piekarniku (do 120 °C).
Zestawy dietetyczne dostarczamy od poniedziałku do soboty w godzinach porannych.
Podczas składania zamówienia wskazujesz godzinę do której chcesz otrzymać zestaw.
Zestaw na niedzielę dostarczany jest w sobotę.
Nie, jeżeli jest taka możliwość kurier może zostawić zestaw na recepcji lub pod drzwiami.
Menu zamówionej diety znajdziesz w Panelu Klienta.
Informacje o makroskładnikach znajdziesz na etykiecie, na każdym posiłku oraz w Panelu Klienta.
Możesz zmienić adres i terminy dostaw, kaloryczność i rodzaj diety w trakcie trwania zamówienia. Wystarczy, że do godziny 10 w dniu roboczym poprzedzającym dostawę lub terminu wskazanego w Panelu Klienta w przypadku diety z wyborem menu, skontaktujesz się z nami bądź zmienisz to w Panelu Klienta.
Jeżeli chcesz zamienić posiłki o podobnej kaloryczności (np. śniadanie i obiad lub II śniadanie i podwieczorek) nie będzie to miało negatywnego wpływu na efekty diety.
W zakładce dostawy wpisz swoją miejscowość i kliknij "sprawdź".
Jeżeli Twoja miejscowość nie znajduje się w strefie bezpłatnych dostaw zostaw numer telefonu. Sprawdzimy czy będziemy w stanie dostarczyć dietę i skontaktujemy się z Tobą.
Informację o kaloryczności znajdziesz na etykiecie na posiłku oraz w Panelu Klienta.
Najlepiej wodę minimum 1,5 l dziennie. Sprawdzi się również zielona herbata i napary ziołowe.
Kawa również jest dopuszczalna jednak zalecamy nie więcej niż 3 filiżanki dziennie oraz bez śmietanki i cukru (dodatkowe kalorie), można do niej dodać chude mleko.
Unikaj słodzonych napoi, soków i alkoholu - dopuszczalny jest kieliszek czerwonego, wytrawnego wina.
Pytamy o wiek, wagę, wzrost, płeć, poziom aktywności fizycznej, preferencje żywieniowe, cel diety oraz ewentualne schorzenia dietopochodne. Na tej podstawie wyliczamy sugerowaną kaloryczność i rodzaj diety.
Wszystkie nasze diety są zbilansowane i układane zgodnie z zasadami współczesnej dietetyki.
W menu nie występują produkty smażone oraz tłuste (wyłączając dietę ketogeniczną).
Każda z naszych diet prowadzi do poprawy stanu zdrowia, w tym redukcji poziomu "złego" cholesterolu oraz trójglicerydów. Szczególnie skuteczna w poprawie stanu układu krwionośnego jest dieta wegetariańska z rybami.
Zamówienie możesz złożyć przez stronę internetową wygodnadieta.pl lub kontaktując się naszym Biurem Obsługi Klienta mailowo lub telefonicznie.
Pracownicy Biura Obsługi Klienta są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 6:00-20:00, w soboty w godz. 8:00-16:00 i niedziele w godz. 14:00-20:00.
Większość zestawów składa się z 5 dań, tj. śniadania, II śniadania, obiadu, podwieczorku i kolacji. W kalorycznościach od 2500 kcal, dodatkowo przewidzieliśmy przekąskę.
Inny schemat obowiązuje w przypadku diety ketogenicznej. W skład zestawu o kaloryczności od 1000, do 2500 kcal wchodzą cztery posiłki: śniadanie, przekąska, obiad i kolacja. Dodatkowa przekąska występuje w zestawach o kaloryczności 3000 kcal oraz wyższych.
Składając zamówienie przez stronę internetową, masz możliwość wskazania głównego adresu dostaw. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami do godziny 10:00 w dniu roboczym poprzedzającym dostawę, a będziemy mogli dokonać zmiany adresu dostawy. Zmiana może zajść w obrębie pojedynczej dostawy, jak również dotyczyć wielu terminów, np. weekendów.
Wybór należy uzależnić między innymi od wieku, płci, masy ciała, wzrostu, trybu życia i związanej z tym aktywności fizycznej oraz osobistych preferencji. Dokonując wyboru możesz skorzystać z kalkulatorów dietetycznych, które udostępniamy na stronie lub skontaktować z naszym dietetykiem – mailowo lub na chacie, czy telefonicznie, dzwoniąc lub zostawiając na stronie numer do kontaktu.
Nie możemy wykluczyć z posiłków pojedynczych składników, natomiast w naszej bogatej ofercie znajdziesz m.in. diety wykluczające niektóre grupy produktów, np. nabiał, czy gluten, jak również dietę z wyborem menu, w ramach której możesz wybierać posiłki uwzględniając swoje indywidualne preferencje.
Zamówienie możesz opłacić za pośrednictwem płatności internetowych w systemie Tpay (w tym: BLIK, przelew on-line, karta kredytowa), czy tradycyjnym przelewem bankowym.
Poza dokładnym adresem, wskaż kod wejściowy do furtki oraz do klatki w budynku, miejsce pozostawiania zestawów oraz wszelkie wskazówki pomocne dla kuriera. Pamiętaj, by wskazać miejsce dostępne w godzinach nocnych i porannych, aby dostawa mogła się odbyć bezkontaktowo.
Konsultanci są do Twojej dyspozycji:
pn-pt: 6:00–20:00
sobota: 8:00–16:00
niedziela: 14:00–20:00
Informacje dotyczące zamówień:
zamowienia@wygodnadieta.pl
Dietetycy chętnie odpowiedzą na Twoje pytania:
dietetyk@wygodnadieta.pl
Public Relations:
pr@wygodnadieta.pl